Seurakunnassamme on monia toimintamuotoja kaikille ikäryhmille.
Toimintamme perustuu vapaaehtoisiin lahjoituksiin sekä vapaaehtoistyöhön.

Selaamalla sivua alaspäin löydät lisätietoa toimintamuodoistamme!

Jumalanpalvelukset

Sunnuntaisin klo 11

Jumalanpalveluksessa kuunnellaan Jumalan sanaa ja opitaan tuntemaan Jumalaa paremmin. Musiikki, josta seurakunnan kuoro vastaa, on tärkeä osa jumalanpalvelusta. Ehtoollisjuhlaa vietetään joka kuukauden 1. sunnuntai.

Rukousillat

Tiistaisin klo 19

Jeesus kehoitti meitä rukoilemaan. On tärkeää, että kokoonnumme yhdessä etsimään Jumalan kasvoja.

Kuoro

Kuoromme on 13-henkinen vanhan ajan kitarakuoro. Kuoronjohtajana Anja Niemelä ja Raija Tietäväinen.

Diakonia

Nyt keväällä 2023 järjestämme työttömien ja vähävaraisten ruokailuja kerran kuussa yhdessä Ilomantsin ev.lut.seurakunnan, Ilomantsin ortodoksisen kappeliseurakunnan ja Ilomantsin Yrittäjien kanssa. Tervetuloa!

Seurakunnassamme on kerran viikossa mahdollisuus saada paikallisesta S-marketista ylijäänyttä ruokaa.
Ruokajakelu on tarkoitettu työttömille ja eläkeläisille.
TIEDOKSI: Olemme saaneet hävikkiruokaa nykyään tosi vähän, joten valitettavasti emme pysty auttamaan enää joka viikko. Toivottavasti tilanne paranee, jotta voisimme jälleen antaa ruoka-apua.

Rukouspalvelu

Seurakuntamme haluaa kantaa sinua rukouksin tiistain rukousilloissa sekä jumalanpalveluksissa. Rukouspyyntöjä ja kiitosaiheita voit lähettää alla olevasta linkistä.

Lapsi- ja nuorisotyö

Niina Kaasalainen-Palviainen on seurakuntamme lapsityövastaava, joka pitää innolla pyhäkoulua ja varkkikerhoa noin kerran kuukaudessa. Seuraa ilmoituksia lehdessä ja nettisivuillamme (kuukausiohjelma).

Varkkikerho on suunnattu noin 12-15-vuotiaille (yläasteikäisille).

Seniorikahvila

SENIORIKAHVILA TAUOLLA!

Virva Kärki vetää seniorikahvilaa joka keskiviikko klo 13-15. Kahvilassa voi keskustella ajankohtaisista asioista, vaihtaa kuulumisia, tutkia Raamattua sekä rukoilla yhdessä. Seniorikahvila on viikon kohokohta eläkeläisille, tervetuloa mukaan!

Lähetystyö

Seurakuntamme tukee lähetystyötä Japanissa, Israelissa sekä Jordaniassa.